Zwroty i reklamacje
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.Zwrot towaru dokonywany jest na podstawie faktury, wysłanej do zamówienie na pocztę e-mail wskazaną w zamówieniu. Nie trzeba jej drukować.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:LoveUs
ul. Nowowiejskiego 33
83-000 Pruszcz Gdański
Do paczki z formularzem, paragonem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.
UWAGA! UWAGA! UWAGA!
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Brak możliwości zwrotu zamówienia w sklepie stacjonarnym
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Butik LoveUs rozpatrzy każdy zwrotu W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.
- Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
- Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał – WSZELKIE ŚLADY ZABRUDZEŃ (tak od zewnątrz, jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
- Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem środków pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
REKLAMACJE
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
LoveUs
ul. Nowowiejskiego 33, 83-000 Pruszcz Gdański
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Butik LoveUs zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.